pátek 11. března 2022

Můj seznamový sen: Václav Kovalčík, Zlín

 Anotace: "O mém nedávném snu, který se mi zdál. Týká se volebního zklamání."

 

Jest období volební, v němž soupeří politické strany a hnutí o přízeň voličů, zároveň o rychlé, bezpracné a bezbolestné zbohatnutí. 

 

Již jsem dávno odvolil. Teď sleduji průběžné výsledky sněmovních voleb. Jsem zděšen, že jednobarevnou vládu bohužel sestaví nová strana, jež si říká Seznam!

 

Tradiční strany, které myslí na lidi, bohužel utrpěly děsivou porážku, utřely nos a ostrouhlaly mrkvičku. Jen ten Seznam vítězí i u prvovoličů!

 

Říkám si, že naší zemi už nepomůže ani Pánbůh. Vše jest ztraceno, teprve teď přijde rapidní smršť ve jménu úpadku!

 

Strana portálu mě náhodně zve, aby se mnou udělala rozhovor, a tak se dostavím. Tazatel trhá mé oblečení, které mám na sobě. Odmítám toto ponížení, ihned volám policii, podávám zároveň proti politické rychlokvašce žalobu. Již mnoho lidí bylo takto napáleno a bezohledně poníženo. Jak to bude dál? Dost složité až nemožné usilovat o pravdu a spravedlnost v této bezohledné a nejisté době.

 

Václav Kovalčík, Zlín

Žádné komentáře:

Okomentovat