pondělí 25. prosince 2023

Vánoční ještěr (téma a variace)

Dnes jsem nemohl usnout, a tak mě opět oslovily náhodné fantasy inspirace, které jsem vytvořil na počítači. Opět jsem měl v úmyslu namalovat několik málo obrázků ještěra - tentokrát ve Vánočním duchu.


Něco šlo pomalu, něco zas rychleji. Však to znáte ze světa umění. Někdy se v múze poštěstí, jindy čekáme déle na štěstí v tvůrčím duchu a životě.


Můj tvůrčí život jest zároveň proti "toxickým trendům" reálného a virtuálního světa. Jsem toho názoru, že by se mnohé sociální sítě měly reformovat, aby opět zvítězilo dobro a osvěta, též bezpečí. 


Také umělá inteligence má býti o morálních hodnotách, zároveň pomáhat a býti na správných místech užitečná, nikoliv prohnilá.


Umět si na chytrém mobilu najít skutečné krásno ze světa umění, přírody a dalších přívětivých a nádherných hodnot jest posláním mého životního směru. Vážím si totiž lidí, kteří šíří dobro a osvětu v reálném a virtuálním světě.


Vždy s úctou, přáním pěkných Vánoc a radostného nového roku, blízké i vzdálené budoucnosti.


Václav Kovalčík, Zlín


Vánoční ještěr





Žádné komentáře:

Okomentovat