středa 9. září 2015

Můj malovaný sen

Nemám u sebe řidičák, přesto jedu závadným autem do neznáma. Na silnici kape benzín, který zanechává znatelné stopy. Z neznámého důvodu směřuji do dřevařské pily, z níž není návratu. Jeden pán mě upozorňuje na závadu, zároveň chystá motorovou pilu, aby mi uřízl hlavu!

A tak rychle nastupuji do automobilu. Naštěstí se mi podaří nastartovat motor. Ještě mám dostatek benzínu, abych dokázal uniknout před nelítostným vraždícím maniakem. Vjíždím do městečka, kde mě osloví jedna svobodná slečna. Dává mi nějaké dokumenty v černých složkách. Asi budu bydlet v překrásné čtvrti.

Najednou se ocitám na papíře, kde je kamínková pláž, kterou mám za úkol vybarvit dorůžova. Práce se mi daří skvěle, dokonce se dívám za sebou, jak jsem zkrášlil přímořskou krajinu na obraze. Růžová pláž je tak zrozena k romantickým večírkům. Mám z toho smíšené pocity, když jsem se dostal na papír, z něhož není úniku! Václav Kovalčík

Žádné komentáře:

Okomentovat