neděle 18. června 2017

Singl – xindl

Anotace: Inspirace písněmi známého zpěváka...

jsem totiž singl vlastenec xindl a budu věčně srát na tenhle systém který mi nepřeje jen touží brát na daních všude kol zadaní za chvíli rozvody totální moresy absurdní procesy

jsem totiž singl úplný xindl pro tenhle svět
zatracen přežívám ve smutku dožívám již se mi nechce v tíž
i když se zastávám slabých a nemocných na věčné časy
nutí mě okolí v zármutku být
v zármutku bít hlavou i čelem do pevné zdi jež nedá se prorazit

jsem totiž singl vlastenec xindl který se rozdává smutnému světu
a tak budu žít v žalu jenom hnít dokud se nezmění současnost naše současnost má
nechť zmizí zloba záludná přetvářka nenávist podvody nekalé obchody beznaděj ukrutná smuteční žal

láska i rodina nesmí být spodina vždy musí dýchat nádherně žít pěstujme cit můj milý národe
nesmíš nám zahynout

Žádné komentáře:

Okomentovat