čtvrtek 10. ledna 2019

Agamečka sportovkyní: Václav Kovalčík

Pacičkami na mě mává, ťuká na sklo terária,
abychom si šli spolu hrát.

Otevírám dveře do ještěřího domečku, beru Agamečku do rukou,
ještěrka mi ihned běží na rameno, pak kolem krku na další rameno,
poté se odváží mými zády sklouznout na postel.

Dále běží po posteli, musím ji chránit, aby neupadla na zem,
a tak mi opět vybíhá na rameno, dokonce se jí zachtělo na mé vlasy.

Opět se Agamečka vrátí na rameno, sklouzne zády na postel, z postele 
opatrně na podlahu, ze zvědavosti přichází do obývacího pokoje, běhá tedy po koberci,
myslel jsem, že se mi ztratila, ale naštěstí jsem ještěrku našel, byla pod křeslem, dívala se na mě.

Společně jsme se dohodli, že se Agamečka půjde vyhřívat do terária,
a tak v něm pobíhala sem a tam, dokonce se i koupala, hrabala v kůře i hlíně pro plazy,
učila kobylky pozorovat vousatou krajinu.

Sportovní výkon s Agamečkou vousatou jsem dnes absolvoval dvakrát, 
budu se těšit na další ještěří dobrodružství.

Žádné komentáře:

Okomentovat