čtvrtek 11. července 2019

Výměna terarijního písečku pro Agamečku vousatou: Václav Kovalčík, Zlín

Otevřel jsem terárium
přenesl Agamečku
na postel 
aby se dívala

vytáhl kytičky
větev 
talíř
misku s vodou 
talířek s ovocem
dále zbavil terárium 
starého písečku
vyčistil sklo

Agamečka mě pozorovala
dokonce slezla na koberec
běhala dosti svižným tempem
stále chtěla něco nového objevovat
zajímaly ji vlastní stíny na dveřích
knížky a nákupní tašky 

oblíbila si vysavač
asi mi chtěla pomáhat

Jakmile jsem dokončil přípravu terária
nasypal nový píseček černý a bílý
vrátil všechen inventář do původní podoby
tak jsem Agamečku přenesl zpět do luxusního domečku
a nakrmil cvrčky sarančetem šváby 
podal čerstvé kousky plodu rajčete
a novou vodičku v rozprášené podobě
i na koupání

Ještě na závěr jsem vyměnil UV žárovku
neboť již uplynul půlrok
aby měla Agamečka správný životní cyklus 

To se má holka ještěří krásně!







Žádné komentáře:

Okomentovat