pátek 30. prosince 2022

Komu však věřit v životě mém? Václav Kovalčík, Zlín

Mnozí mi vytýkají

dávají rovnou sežrat

že má domácnost a prostředí není zrovna z amerického filmu

USA!


Bohužel jsem mezi bohatými dosud nezapadl!

Jsem totiž přehnaný altruista!


Starám se a pečuji o zvířata a rostliny vlastním

československým stylem a obětavostí


Jsem reálně i virtuálně neustále bombardován podvody

proto jsem se dosud neoženil

nezaložil vlastní rodinu!


Možná by mi někde na jihu bylo lépe


To mám zas nechat náš národ 

ve spárech podvodů a nežití?


Dilema obrovské býti ve věčné opozici

a šířit dobro ve velkém


Nedejme peklu zaprodat naši zemi i Zemi!


Post scriptum:


Je mi totiž líto lidí našeho národa i okolního světa

když kolem sebe vidím bídu 

v kontrastu s mamonem a přepychem


Komu však věřit v životě mém?


Nevím...

Žádné komentáře:

Okomentovat