pátek 30. prosince 2022

Vzpomínka na Náchod a vlastní přání: Václav Kovalčík, Zlín

V Náchodě a na Náchodsku

si mnozí altruisté vylámali zuby


stejně tak já

když jsem chtěl šířit dobro

ve velkém


Chtěl jsem býti starostou Náchoda

vyhrávat volby do Krajského zastupitelstva

též do Sněmovny


Svou Prima sezónu

jsem mnohdy prožíval

jak jsem se dočetl

v přibližném rozsahu Škvoreckého díla

ale ve 21. století!


Bohužel jsem nezachránil zdejší Husův sbor

a okolní Lesopark


Navíc kriminalita na každém rohu v Raisově ulici!


Tolik pamětí i touhy navrátit se

všechno dělat jinak

navázat na zdejší osvětu hodnoty a tradice

vstupem do lepší řeky

dějin a historie


Post scriptum:


Kdo má velkou podporu lidí

vyhrává

kdo však malou

prohrává 

i když by se postavil na hlavu!

Žádné komentáře:

Okomentovat