neděle 29. listopadu 2015

Můj okresní sen



Ocitám se na posudkové komisi kvůli invalidnímu důchodu, jenže netuším, co se vlastně chystá. S posudkáři si povídám o životě svém, zároveň vidím čistý bílý papír, který je úplně prázdný již dlouhou dobu. Postupně však přibývají písmenka a z nich slova a ze slov věty. Nakonec zjišťuji, že jsem o stupeň zdráv. Z trojky jsem klesl na dvojku, což znamená docházení na Úřad práce.

Naštěstí zde potkávám hodnou úřednici, jež má pro mě pochopení. Ochraňuje mě před místními nástrahami. Pomáhá mi proplouvat nesnázemi.  A tak společnými silami chystáme odvolání. Kdoví, jak dopadne na okresní správě, tuší jedině Bůh.

Vycházím z jednoho baru, na zemi nacházím zlaté, stříbrné a bronzové mince. Mám opravdovou radost ze svého nálezu. Komu tak asi patří?
 
Václav Kovalčík

Žádné komentáře:

Okomentovat