sobota 2. července 2022

Můj ozdravný sen

Anotace: "O mém nedávném snu, který se mi zdál, a to v souvislosti s mým pobytem v jedné ozdravovně někdy dětství. K revoluci reálně nedošlo, jen si nesu odtud špatné vzpomínky."


Již dva dny zbývají do ukončení ozdravného pobytu. Celý ten můj pobyt byl neharmonický, kde mi arogantní personál vyčítal mé chování a postoje, i když jsem se snažil vždy chovat slušně. 

Bohužel teď přichází velmi nepříznivé závěrečné hodnocení mého zdravotního stavu i chování asi pro zdravotní pojišťovnu.

Již mnohokrát jsem chtěl pobyt ukončit, raději prožít prázdniny s rodiči na chalupě v Beskydech. 

Den před ukončením pobytu dodržuji úplně striktně místní léčebná pravidla, aby se neřeklo. Těžko se budu loučit se svou věrnou kamarádkou, kterou tajně navštěvuji ve svém volném čase.

Ještě před hlavní hodinou, kdy všechno na mou osobu praskne, veškeré blbé stížnosti a poznámky, tak organizuji místní revoluci ničením zdejšího majetku. 

Všude nepořádek, nástěnky zničené, židle a jídelní stoly polámané, rozbitá okna, rozházené jídlo a pití. Rozbité vitríny s léky. Totální povodeň a kalamita v našem patře!

Mí spolu-pacienti se v tom revolučním duchu a řádění vyžívají. Konečně nějaké to dobrodružství a zábava ve jménu revoluce proti arogantnímu zdravotnímu personálu. 

Kdoví, jaké pak přijdou následky v tomhle průšvihu v ozdravném zařízení! Prozření bude asi hodně bolet, anebo se jen tak mávne rukou pro můj nezletilý věk bez trestné odpovědnosti.

Václav Kovalčík, Zlín

Žádné komentáře:

Okomentovat