čtvrtek 17. prosince 2015

Můj nepřátelský sen



Narazil jsem na vymyšlené známé, kteří nemají rádi ani zdravou lidskou hrdost! Nebe je fialové, tudíž netuším, jestli je noc, anebo den. Zkrášluji jeden květinový záhon, ale mé snažení jim připadá málo! Dokonce z neznámého důvodu končím v kanální prohlubni! Těžko se vracím ke stolům, kde mě nikdo nechce vidět, protože si místní myslí, že si o sobě něco myslím, že jsem nafoukaný apod., přitom nehnou vůbec brvou, když je národu zle!

A tak se seznamuji s jednou dívkou, která mě miluje, zároveň chápe. Prožíváme šťastné období ve věčném fialovém prostředí, i když je vlastně pro nás nepřátelské. Poté mě místní roznesou v zubech, protože žárlí - závidějí můj láskyplný vztah! Padají rány a sprostá slova - vždy a znova krutá jsou, neboť tvořím  - svobodně tvořím ten nový lásky směr.
 
Václav Kovalčík

Žádné komentáře:

Okomentovat